МААМ-картинки

«У нас в гостях дорогие мамы!» Праздник в включением билингвального компонента

Гузал Набиуллина
«У нас в гостях дорогие мамы!» Праздник в включением билингвального компонента

Бездэ кунакта-энилэр!

1 нче бала.

Иснмесез,кунаклар!

Уф, телевизор карый-карый бэйлэудэндэ туктаганмын, йоклар вакытта иткэн. Эй, бген й эше итеп “ги кыз” экиятен биргэннэр иде. Кая со эле (дэфтэр битен ала) “Бер ир белэн хатынны ике кызы эм бер уллары булган. Бер кыз ги булганга аны чит кргэннэр, яратмаганнар.

Беркнне абыйсы селесен урманда адаштырып калдырган. ги кыз зе белэн бер йомгак, жеп эм кэрзин алган булган ди (исни).

Кайтыр юлын эзли торгач, убырлы карчык енэ барып чыккан бу кыз.

-Тэгэри китте йомгагым курмэдеме эбекэй?-дип сораган кыз эбидэн.

Публикация «„У нас в гостях дорогие мамы!“ Праздник в включением билингвального компонента» размещена в разделах

(“Зэгэр чэчэк” кое янгырый. Сэхнэгэ биш кыз чыга. Эйгэ шакылдаталар. Орчык тотып Убырлы карчык чыга.)

2 нче кыз.

Тэгэри китте йомгагым курмэденме эбекэй?

Убырлы карчык.

“Кем йори монда эш калдырып”?

3 нче кыз.

Менэ чэчэклэр жыябыз,кадерле энилэребезне бэйрэм белэн котларбыз дигэн идек.

4 нче кыз.

Безгэ юлны курсэтче, эбекэй!

Убырлы карчык.

Минем оч шартым бар, шуларны утэсэгез, чэчэкле дэ булырсыз, оегезгэ юлны да табарсыз.

5 нче кыз

Барлык йомышларны да син ойрэткэнче эшлэрбез, юлны гына курсэт эбекэй.

Карчык.

(Аягы белэн идэнгэ тибеп) перес, перес!

(ойгэ кереп кит,чуалган жеплэр алып чыга.)

Менэ бит ничек чуалтып бетергэн жеплэремне кара песием сезне белэн сойлшкэн арада. Ташлагыз шунда чплеккэ, бернигэ ярамаган бу жеплэр.

2 нче кыз.

Ташламыйк эбекэй. Без еплэрне йомгакларга чорнап бирэбез.

Уен: ”Йомгак чорнау”

Убырлы карчык.

Менэ кулыгыздан уныгыз.

Э менэ улэннэр турында табышмакнын жавабын табарсызмы.

Сары тосе бал кебек,

Ак чуклары кар кебек,

Эллэ ничэ авыруга

Файдасы бар, эч белеп.

Балалар.

Ромашка ул эбэкэй.

Убырлы карчык.

Беренче шартым

Менэ шул чэчэклэрне ябыштырып бирсэгез кнел булыр иде. Энилэргэ булэк итэр идек (Конвертта тажлары, яфраклары бирелэ)

Чэчэклэрне ябыштыру.

Убырлы карчык.

Менэ рэхмэт чэчэклэрегезне ойгэ кертеп куем эле. (ойгэ кереп китэ)

2 нче кыз.

Кызлар, минем уз эбием янына,авылга кайтасым килеп китте.

ыр: “Туган авыл”

3 нче кыз.

Кунелне тошермик эле, кызлар, биеп,жырлап алыйк.

“Шэл бэйлэдем”

Убырлы карчык (чыга)

Мин тошемдэ ырлар ишеттемме дип торам, сез кунел ачасыз икэн. Сезне эзлэп егетлэр дэ килгэн бит кызлар.

Кызлар икенче шартым:

Энилэр турында матур шигырьлэр сойлэгез эле.

Нигэ буген ботен жирдэ

Чэчэклэр балкый бездэ

Буген энилэр коне бит,

Буген жирдэ тантана!

Кто открыл мне этот мир,

Не жалея своих сил?

И всегда оберегала?

Лучшая на свете МАМА.

Кто на свете всех милее

И теплом своим согреет

Любит больше чем себя?

Это мамочка моя.

Книжки вечером читает

И всегда все понимает

Даже если я упряма,

Знаю, любит меня Мама

Никогда не унывает

Что мне надо, точно знает

Если, вдруг, случится драма

Кто поддержит? Моя Мама.

Я шагаю по дорожке

Но устали мои ножки

Перепрыгнуть через яму

Кто поможет? Знаю Мама.

Однажды я сказал друзьям;

На свете много добрых мам,

Но не найти, ручаюсь я

Такую маму, как моя!

Она купила для меня

На колёсиках коня,

Саблю краски и альбом

Только разве дело в том?

Я и так её люблю,

Маму, мамочку мою!

Минем эш.

Эни белэн бик рэхэт тэ

Бакчага барасы бар.

Ул киткэндэ тэрэзэдэн

Кул болгап каласы бар.

Мин дэ иртэн эшкэ китэм

Бакчада минем энием

Барам, кичен эшемне

Сагынып кайтыр очен.

Могезле эни.

-Угез була, могезле,

Кэжэ була могезле

“Могезле эни” белэн

Таныштырыйммы сезне?

Энине куреп энем

Шулай диде берконне:

Ул могезлрен эни

Узе куя эр конне

зе куя шул кичтэн,

Эниемнэн чибэр эни

Доньяларда юк бутэн.

Минем эни ин эйбэт.

Кемнен энисе ин эйбэт?

Минем эни элбэттэ

Ойрэтэ эни безне дэ

Эйбэт матур гадэткэ

Узе ботен эшкэ оста

Безне ойрэтэ жайлап

Мактый, кунелне кутэрэ

И матур сузлэр сайлап.

Ин чибэр эни минеке

Толымнарын карачы

Кояш кебек нурлар сибэ

Ягымлы куз карашы.

Убырлы карчык.

Сез кызлар бигрэк унган булгансыз икэн. Хэзер эйдэгез сезгэ ченче шартым.

Матур итеп жырлап курсэтегез.

Жыр: “Чэй эчэбез бергэлэп”

Рэхмэт балаларым минем. Миа сезне белэн бик кунелле булды. Унган, булдыклы кызлар икэнсез, минем янда калсагыз иде! Ярый, эти-нилрегез котэдер, юл курсэтим инде узегезгэ. Менэ балалар серле йомгагым, сезгэ юл курсэтер ул.

Убырлы карчык ойгэ керэ.

Кызлар: урман арасыннан ойлэренэ кайталар.

1 нче кыз. (уяна,исни)

Эллэ йоклап алдым инде? Эллэ мин тош курдемме? Нэрсэ булды сон? Урман имеш, Убырлы имеш.

Бу энилэр бэйрэме иде бит!

Матур жырымны булэк итим эле.

ыр: ”Рэхмэт энием”

Энилэргэ булэк биру.

Публикации по теме:

Дидактическая игра по УМК «Скажи, он какой?» “Скажи, он какой?” Цель. Помочь детям запомнить свойства предметов. Используя определения обогащать словарный запас. развивать память, умение.

Дидактическая игра «Вежливые слова»Дидактическая игра «Вежливые слова» Мастер класс по дидактической игре "Вежливые слова" (Ягымлы сз йт) Наша игра называется “Вежливые слова”. Мы играем.

Библиотека изображений:
Автор публикации:
«У нас в гостях дорогие мамы!» Праздник в включением билингвального компонента
Опубликовано: 30 ноября 2014 в 21:19
+2Карма+ Голосовать
Расскажите коллегам и друзьям!
Комментарии:
Всего комментариев: 3.
Для просмотра комментариев
Популярное из нового
22 марта. Всемирный день воды. Передвижка о воде и видах водоемов

22 марта мы отмечаем экологический праздник «Всемирный день воды», он должен напомнить нам о важности водных ресурсов и необходимости сохранять водные запасы планеты.

21 марта. Всемирный день поэзии. Передвижка «Зачем и как учить стихи»

21 марта во всем мире празднуется День поэзии. Этот праздник отмечают поэты и все любители поэтического творчества. Недаром датой его празднования был выбран день весеннего равноденствия, как самая...


Горячие темочки



РЕГИСТРИРУЙТЕСЬ!
Используя МААМ принимаете Cоглашение и ОД