Лейсания Шиабутдинова
Интегрированное занятие для детей старшей группы и их родителей «В гостях у лесных жителей»
▼ Скачать + Заказать документы
Интегрированное занятие для детей и их родителей старшей группы.
Тема: «В гостях у лесных жителей»
Цель: развитие у детей познавательных интересов в жизни животных, интеллектуальной активности, связной речи.
Задачи:1. закрепить знания детей о диких животных.
2. развивать умение логически мыслить, рассуждать, анализировать. Формировать умение использовать средство общения. Развивать фантазию, воображение.
Публикация «Интегрированное занятие для детей старшей группы и их родителей „В гостях у лесных жителей“» размещена в разделах
3. воспитывать интерес к познанию, активность, организованность. Приобщать к элементарным общепринятым правилам и нормам поведения. Воспитывать внимательное и бережное отношение к природе и животным.
Предварительная работа: изучения методической литературы. Рассматривание картин с животными. Чтение рассказов и беседы о диких животных. Разучивания песни «Безне дуслар», «Ап-ак куян»
Материалы и оборудования: костюмы животных для родителей, аудиозаписи “Без инде хзер зурлар, мктпк илт юллар”,аудио-диск “ Балалар бакчасында дп-хлак трбиясе“№6;
Действующие лица и исполнители:куян. ,керпе, тлке,Урмансылу., аю.
Ход развлечения.
Воспитатель: Иснмесез балалар.
Дети:Иснмесез!
Воспитатель:Хллрегез ничек?
Дети:йбт, рхмт.
Воспитатель:Минем хллремне сорагыз ле балалар.
Дети: Хллрегез ничек, Лйсния Флсовна.
Воспитатель:йбт рхмт.
Воспитатель: Балалар безне Урмансылу кунакка чакырып хат ибргн. Карагыз ле балалар. Хатын укыйбызмы?
Дети:йе.
Воспитатель читает письмо.
Воспитатель:“Кадерле балалар! Мин сезне кунакка чакырам. Сезне яратып Урмансылу. ”
Балалар барабызмы урманга? Сез ризамы?”
Дети: йе.
-Я сейчас закрываем глаза и сочитаем на татрском языке до 5 и окажемся в лесу.
(На экране изображения леса, звуки птиц, лесная проника)
-Мен балалар урманга килеп т иттек. Карагыз ле урманда ничек матур.
Воспитатель: Булдырдызыз, балалар. Утырып ял итегез.
Воспитатель: Вот мы с вами и в лесу. Посмотрите как здесь красиво. Я сейчас вам загадаю загадку на татарском языке, а вы попробуйте ее отгадать.
Суалчан, кортлар ярата,
Кигн туны энле,
Энлре саклый аны.
Я, ул нрс, йт ле? (керпе)
Заходит ежик.
Ё жик: Иснмесез балалар! Сез кайда юл тотасыз?
Воспитатель: Иснме керпекй, безне Урмансылу чакырды шунда барабыз, тик юлны белмибез. Син безг юлны йтмссе микн?
Ё жик: А сейчас я вам расскажу одну историю которая произошла со мной. Вы послушайте ребята и скажите, правильно ли сделал этот мальчик? Однажды когда я гулял по лесу, один мальчик поймал меня и унес к себе домой. Я очень скучал по лесу и еле-еле убежал от него. Как вы думаете правильно ли он сделал забрав меня к себе домой?
Дети:Нет, не правильно сделал. Потому что твой дом это лес.
Ё жик:Правильно, ребятки. Молодцы. Сезне тир-юнегезд андый дуслар булса йтегез балалар, кыргый хайваннарны рнетмсеннр.
Воспитатель: Керпе син безг юлны крст инде.
Ё жик: Мен шушы юлдан барыгыз балалар.
Дети:Рхмт сиа керпе.
Ёжик уходит.
Воспитатель:Тагынкемнрне очратырбыз икн?
Заходит зайчик.
Зайчик: Иснмесез балалар? Сез кайда барасыз?
Воспитатель:Иснме куянкай без Урмансылуны эзлибез. Безне ул кунакка чакырды. Син юлны белмисеме?
Зайчик: Белм, балалар йдгез ле башта уйнап алыйк ле.
Играют игру “Ап-ак куян”
Зайчик: Булдырдыгыз балалар. Мен шушы юлдан барыгыз.
Воспитатель:Рхмт сиа куян.
Зайчик уходит.
Звучит музыка заходит лиса.
Лиса:Иснмесез балалар,сез кайда барасыз?
Воспитатель:Иснме тлке. Без Урмансылуны эзлибез, син аны крмдеме?
Лиса: Мин Урмансылуга юлны крстермен, башта мин сезне белн танышып китсем кил.
Лиса задает детям на татаском языке вопрасы.
Лиса:-Син кем?
-Син кайда яшисе?
-Сиа нич яшь?
-Син гаилд кемнр белн яшисе?
Дети отвечают на вопросы.
Лиса: Булдырдыгыз балалар. Мен сезне белн таныштык та.
Воспитатель:Тлке син безг юлны крст инде.
Лиса: Сезне юлыгызда трле агачлар, куаклар очрарар. Нинди ан иясе каршыгызга килеп чыга,шул Урмансылуга юлны крстер.
Дети: -Рхмт сиа тлке.
Лиса уходит.
Воспитатель: Балалар карагыз ле, минем исем бер табышмак иск тште.
Тылагыз : й буе йри,
Кыш буе йоклый.
-Бу кем балалар?
Дети: Аю.
Заходит медведь.
Медведь: Иснмесез балалар. Хллрегез ничек? Нишлп йрисез сез урманда?
Воспитатель:Балалар бу кем?
Дети: Аю.
Воспитатель:йе, балалар бу аю. Иснме аю. Без Урмансылуны элибез, ул безне кунакка чакырган иде. Син аны крмдеме?
Медведь:Крдем,ул хзер килеп ит. Аны кткн арада йдгез ле уйнап алыйк. Сез минем турыда берр уен белсезме?
Воспитатель:Белбез. Балалар “илкле урманда” уенын уйнап алыйк ле.
Играют подвижную игру «илклеурманда».
Дети: илк ыям, как коям,
нием блкк.
Монда илк кп икн,
Аю бабай юк икн.
Медведь: Минем тынычлыкны бозып,
Урманга килдегезме?
Тмле-тмле илклрне
ыярга уйлыйсызмы?
Медведь бежит за детьми, старается поймать их.
Медведь: Мен уйнап та алдык. Бик келле булды.
Звучит музыка заходит Урмансылу со всеми животными.
Урмансылу: Иснмесез балалар. Рхим итегез минем урманга. Сезг урман ошадымы?
Воспитатель:йе, Урмансылу урманда бик матур м келле. Урманда яшче нлеклр д барсыда ярдмчел, алар безг сине табарга ярдм иттелр.
Урмансылу:Балалар сезг урманда ошадымы?
Дети: йе.
Воспитатель:Дуслар без сезне чен бик матур бер ыр зерлдек, сезне берглп биеп ырлап алырга чакырабыз.
Все животные вместе с детьми исполняют песню “Безне дуслар”
Бар монда зур тлке,
Зур тлке матур тлке,
Тлке,тлке кил ле.
Биеп-биеп кит ле.
Бар монда зур аю,
Зур аю,матур.
Аю,аю кил ле
Биеп-биеп кит ле.
Бар кечкен куян,
Кечкен матур куян
Куян,куян кил ле
Биеп,биеп кил ле.
Бар кечкен керпе,
Кечкен матур керпе
Керпе,керпе кил ле
Биеп,биеп кит ле.
Урмансылу:Булдырдыгыз балалар. Бик матур ыр. Безг бик ошады. Рхмт сезг безг китрг кирк инде. Сау булыгыз!
Воспитатель:Рхмт сезг.
Дети:Сау булыгыз!
Воспитатель:И нам ребятки пора обратно в садик. Сейчас закрываем глазки, сочитаем до пяти на татарском язе и окажемся в садике.
-Балалар, без кайда булдык?
Дети:-Урманда.
Воспитатаель:-Безне урманга кем чакырды?
Дети:-Урмансылу.
Воспитатель:- Без урманда нрслр крдек?
Дети:Тлке,керпе, аю,куян.
Воспитатель:-Дрес балалар. Сезг урманда ошадымы?
Дети: Балаларны аваплары.
Воспитатель:йе, балалар. Мина да бик ошады. Сау булыгыз.
Дети: Сау булыгыз!